четвъртък, 29 декември 2011 г.

Секссимволът на волейбола ни: Бих позирала гола срещу една къщичка на Филипините

За широката аудитория тя е по-известна като Маги от "Сървайвър", а за запалените фенове на женския волейбол Маргарита Амиджинова е една от най-добрите състезателки. Участието й в реалитиформата оставя неповторими спомени в съзнанието й и именно Филипините са най-красивото и екзотично място за нея. Тя мечтае да посети Египет, Индия, Бразилия, но в по-далечно бъдеще, понеже сега се надява да й остане време и да направи една неповторима сватба с любимия си Симеон Найденов. Мечтае следващите 2-3 години да стане майка и да спре със спорта.
- Покрай „Сървайвър“ свикнахме да те гледаме в необичайна среда, но малко поизгубихме професионалните ти следи. Къде се състезаваш в момента?
- Преди около три месеца се прибрах от Испания. Миналия сезон пък играх за отбора на Марсилия. В момента поддържам форма с женския отбор на ЦСКА.- Хареса ли ти в Испания? Как са хората там?
- Досега не бях ходила в Испания и ми беше много любопитно. Останах много изненадана, мислех, че няма да ми хареса, но явно съм се лъгала. Хората, на които попаднах там, бяха много приветливи и мили, а от гледна точка на ръководството на клуба – истински професионалисти. Що се отнася до момичетата в клуба, нямам думи. Бяхме много сплотен екип и ще останем приятели за в бъдеще.
- Как реши да се запишеш за участие в „Сървайвър“?
- Направих го спонтанно и на шега, баща ми ме накара и всичко стана много бързо. Автобиографията ми беше само няколко реда и въобще не съм предполагала, че ще ме вземат.
- Беше ли ти трудно там без близките ти?
- В началото ми беше много тежко, но после забравих за всичко, толкова бяхме погълнати от глада и адреналина, че съвсем забравихме за близките си. Най-емоционалният момент беше, когато писахме писма до роднините си.- От какво те беше най-много страх по време на "Сървайвър"?
- Когато тръгнах за там, бях обладана от много страхове, но когато си гладен, преоткриваш себе си и не те е страх от нищо.
- Славата от "Сървайвър" донесе ли ти и пари?
- Не, но спечелих много нови приятели и незабравими емоции.
- А чувстваш ли се по-известна след участието? Как би отсяла плюсовете и минусите?
- Чак по-известна не мога да кажа, но наистина е приятно, когато някой те спре на улицата и ти каже, че си била негова фаворитка, че е харесал играта ти и че си положителен човек. След „Сървайвър” не мога да кажа, че има минуси, въпреки глада и липсата на всякаква хигиена, не бих казала, че е било минус. Само загубата на Нончо Воденичаров беше голям минус.- Как се издържа там два месеца без секс?
- Там бях толкова гладна, че последното нещо, за което се сещаш, е секс. Въпреки красивата природа и възможността да правиш секс на екзотичен остров, май мисълта за липса на хигиена надделя.
- Играла си в ЦСКА, би ли спала с футболист от Левски?
- Въпреки че винаги съм била от ЦСКА и ще бъда, не съм чак такава фенка (смее се).
- Как се запозна със сегашното си гадже, вие сте и сгодени, мислите ли за сватба?
- На един столичен басейн ни запозна обща приятелка и така се харесахме, и започнахме да излизаме. Вече малко повече от две години сме гаджета, а от 9 месеца сме сгодени. Трябваше да сме женени, но от постоянните ни пътувания не ни остава време. Надявам се да е скоро, понеже искам моята сватба да е наистина запомняща се – няколко дни яли, пили и се веселили.
- За колко пари би се съблякла гола пред еротично списание?
- Доколкото знам, не съм материалистка, но за една къщичка на Филипините, един частен самолет и една усмивка може да се съглася.

СИБИЛА КУСЕВА, Меридиан Мач