събота, 28 януари 2012 г.

Един BG модел в Ню Йорк

СИБИЛА КУСЕВА



САМО ФАКТИ
Родена е на 14.2.1984 г. Правец
Обича да чете книги на Паулу Коелю, като любимата й е „Алхимикът”
 Почитателка е на йогата и фитнеса, но не пази диети и редовно си похапва шоколад.
НАБЛЮДАТЕЛ
Холивудски знаменитости, но без охрана. Това е честа гледка в Ню Йорк и Зорница обобщава наблюденията си: „Само в България я има тази грандомания да се ходи с охрана. Аз веднъж така умрях от срам, понеже трябваше да снимам реклама за боя за коса и хората от екипа ме смятаха за мегаизвестна и ми бяха назначили бодигард. Обясних им, че не искам, а те дори го накараха да ме придружи до фризьорския салон и да чака с мен два часа, докато ме боядисваха. Беше ужасно, понеже подобно нещо в Америка не можеш да видиш. Дори Леонардо ди Каприо не се движи с охрана”, допълва манекенката.